Inlägg: -

Birthday girl

Igår var det ju äntligen the big day! Min tjugoårsdag! Gud vad jag längtat!

Dagen började av att mamma väckte mig halv åtta och att jag skulle vara klar halv nio. Vi åkte till hotell swania och åt hotellfrukost, där var även Filip så vi spenderade någon timme där. Sedan under dagen hade vi födelsedagsfika med morbror och kusin. Gjorde även min debut på systemet såklart!


Sedan åkte vi hem och fixade inför kvällen. Jag och tjejerna hade förfest och jag bjöd på lite snittar osv. Eftersom vi är mitt uppe i flytten var det inte läge att bjuda hem alla då det är kaos haha. Så vi fick vara hos frida, tack! ❤️
Och vi hade en sån otrolig kväll!


Runt klockan tolv slirade vi in på Lipz hela gänget och dansade tills vi knappt kunde stå på fötterna mer.
Längesen jag hade så roligt. Tack till alla som var med och gjorde den till oförglömlig. Ni är bäst ❤️
Fick helt underbara presenter också. Bland annat biljetter till Bruno mars i Stockholm i november, en weekend i Stockholm med mamma plus biljetter till en musikal också i november, träningskläder, smycken, hårsaker och massa annat fint.
Jag är så lycklig, och tack tack tack återigen för er som var med och gjorde den så underbar.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0