Inlägg: -

SAKNAR

Herregud vilken seg dag, jag har mått sämre och sämre så nu har jag åkt på en riktig förskyldning och feber.
Legat i sängen och kollat på tv hela dagen tillsammans med majsan. Har kollat på 90210, glee, oth, mästerkockarna och just nu hela Sverige bakar.
Var en sväng förbi där vi bodde förut och städade ur stallet lite, kände att jag behövde luft.
Oerhört vad mycket jag saknar vårt fina stall som består av fyra boxar, en stor spolbox, sadelkammare med kök och foderrum. Tänk hur många timmar jag tillbringat där, det bästa jag visste.
Saknar verkligen den tiden då jag tävlade varje helg och verkligen var igång, hängde i stallet hela loven ungefär dygnet runt. Det finns verkligen ett stort tomrum när jag inte har kvar någon häst nu. Men det är ju inte försent, livet är långt.
Anledningen till att jag inte skaffar ny häst nu är att jag inte vill binda upp mig här utan att ha alla dörrar öppna ett tag framöver. För jag vet att jag inte kommer vara kvar i Trollhättan så länge till.
Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon, jobbar 10-15 så är kort dag och sen därefter ska jag till Göteborg med mamma.
Ska fortsätta kolla nu, kram ❤️

Gamla bilder, SNUGGELS ♥

 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0