Inlägg: -

Kaotisk dag

Hej! Har rast just nu och bara 4,5 timmar kvar på denna jobbhelgen. Ska bli så oerhört skönt.
Idag har jag både medlemsrådgivningar och står i receptionen så blir omväxling.

Igår vart det verkligen kaos på jobbet, jag jobbade tio timmar så var verkligen supertrött igår kväll.
Jag mamma, pappa och filip kollade på kvarteret skatan och bara myste.

Bilden snodde jag från Ewelina som jag jobbade tillsammans med igår, tur att jag har världens bästa kollegor sådana dagar.
Så här torkar JAG upp när hon hällt kaffe på golvet, vem är det som är ny egentligen? ;)

Ha en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Ewelina

Hehe tur jag kan bossa över dig lite ;) :*

2013-10-06 @ 15:23:47

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0