Inlägg: -

Jag kan göra vad som helst ute i världen

MÅNDAG 
Idag tog jag mig faktiskt ytterligare en träningsfri dag trots att jag inte tränat på hela helgen. Men jag var helt slut så kände att kroppen behövde en vilodag. Ända till klockan två tassade jag runt i myskläder, rensade alla lådor med miljoner krämer och sjukt mycket smink i och plockat lite i huset. Längtar så otroligt tills vi får riktig ordning på allt här hemma. Det är ju en hel del kvar att göra hehe. Nu i veckan hoppas jag iaf att vi får ett köksbord, vi har inget för tillfället så nu äter vi i soffan istället. 

Jobbet gick också fint, timmarna bara flög iväg. Imorgon jobbar jag 13.30-21.30 och där innan ska jag gå på Kettlebell med ett gäng tjejer, ska bli så kul! 

 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0