Inlägg: -

Day

Hej på er! 
Igår kväll kröp jag ner i sängen redan strax efter åtta. Jag var så otroligt trött så orkade verkligen vara uppe mer haha.
Kände mig ganska utvilad när jag vaknade runt halv åtta. Tog lite frukost och åkte till stallet direkt. Spenderade några timmar där, red och fixade. Solen skiner helt underbart, dock blåser det otroligt kallt. 
Planerna för resten utav dagen är att plocka iordning lite, börja tvätta det som ska med till Teneriffa och packa lite smått sedan ska jag även ut på en PW. 
Mår fortfarande inte bra, fortfarande ont i lungorna och förskyld, vill verkligen inte börja träna för tidigt samtidigt som jag är så otroligt sugen. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0