Inlägg: -

Utbildning


Startade dagen tidigt idag med ett pass på gymmet halv åtta idag innan jag började jobba. Med Fornis pod i öronen också blev det en riktig kanonstart på dagen. 
Därefter var vi på en utbildning för Itrim till halv fyra, riktigt intressant och ska bli otroligt kul att lansera ett nytt koncept! 
Itrim är alltså ett viktminskningsprogram som håller på under 1-2 år och satsar på en mer hållbar viktminskning än att man går ner tio kilo, är nöjd och sedan går man upp igen. 
Det konceptet är även vetenskapligt bevisat vilket känns väldigt kul. 
Vi kör igång i Januari men har redan fått våra första kunder. 

Nu tar jag igen mig lite och om en stund ska vi åka till IKEA. 
Igår träffade jag även Anton som lämnar Sverige idag för att åka utomlands på obestämd tid. Spännande! 

KRAM

 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0