Inlägg: -

TJUGOTREDJE DECEMBER

Känns nästan helt ofattbart att det redan är JULAFTON imorgon. 
 
Var en hektisk dag på jobbet idag med hundratals människor som skulle köpa framförallt solpoletter och sista minuten presentkort.
 
Bytte även julklappar med min älskade vän emelie, jag fick en ansiktsbehandling, hårschampo och balsam med maroccan oil och den likadan olja till och även ett nagelkit med nagellack och massa glitter till. Hon känner mig för väl den tjejen. 
 
Efter det har vi haft familjemys med uppesittarkväll (inte vunnit något som vanligt) och lite fix här hemma inför imorgon. Vi startar dagen tidigt med grötfrukost och paketlek med några familjevänner, och sedan kommer även släkten hit. Mysigaste dagen på året. 
 
Nu ska jag fortsätta fixa lite inför imorgon. Sov gott hjärtan. 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Carlsson

Världens goaste tjej! Tusen tack för de fina julklapparna än en gång! Puss

2013-12-24 @ 01:16:47
URL: http://www.emeliececilia.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0