Inlägg: -

Vårdag

Haft en fin dag i vårvädret. Var väldigt seg och trött imorse när jag vaknade då jag sov dåligt inatt med. Så jobbigt att jag ska vakna ungefär 10 gånger varje natt. Är ungefär en gång på två månader som jag sover en hel natt, och den natten är verkligen underbar haha. 
 
Tillbaka till dagen då, gjorde mig fiberhavregrynsgröt och låg i soffan en stund och spelade quizkampen med familjen, här hemma har alla blivit besatta av det haha. Sedan åkte jag till stallet tillsammans med mamma, det var verkligen lycka att träna med Janne igen efter en veckas vila för honom. Gick helt okej med tanke på att han stått såpass länge. Pigg ponny.
Sedan hem för lite mat och fix. Nu ikväll var jag och sprang 5 km nere vid Öresjö. Gick helt okej, dock var det väldigt isigt inne i skogen då solen inte riktigt kommer fram där. Men så skönt nu efter! 
 
Ska bara ta det lugnt resten av dagen, kika lite på tv och sånt. 
 
KRAM!
 

 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0