Inlägg: -

On the go

Har haft en så otroligt stressad dag. Jag hann inte ens med hälften utav det jag skulle göra, men har fått gjort en del. Vaknade ganska tidigt, spenderade några timmar i stallet innan jag åkte till jobbet för att träna. Jävlar vilken träningsverk jag har från igår haha. Åkte och handlade sedan och var hemma någon timma och åt innan det var dax att möta Lossan och sedan åka till vänersborg.
Nu har jag och Sofia precis varit hämtat mamma i stan som varit i Stockholm på möte över dagen. Fick bli kvällsmat i bilen idag (kvarg med hallon, jordgubbar, banan och apelsin).och självklart dunkade vi Justin bieber i bilen.
Har gjort mig en så god matlåda till imorgon, längtar redan.
Imorgon börjar jag jobba 8.30 så nu måste jag sova. Puss ❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0