Inlägg: -

Morning

Ligger vaken i sängen nu, ledig dag!
Det är typisk att ja ska vara så morgonpigg så ja vaknar klarvaken kl halv sju. Har legat och försökt somna om en stund men jag är för pigg haha.

Jobbet igår gick bra. Det var en ovanligt lugn torsdag. Dock var det mycket spring, fix och stress runt omkring då W.a.s.p skulle spela på jobbet senare.

När jag slutade kl åtta kom Filip och vi tog en promenad hem till honom. Idag är min lediga dag eftersom jag jobbar hel helgen med. Har inte riktigt planerat dagen ännu vet bara att jag ska träffa mina bästa tjejvänner ikväll, åh vad det ska bli mysigt ❤
Även imorn ska jag träffa dem då benny har inflyttningsfest, då ska även Filip med. Det ska bli så kul!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0