Inlägg: -

You are my heaven

Godkväll. Hoppas ni haft en fin dag, det har jag haft.
Imorse jobbade jag i 5 timmar innan jag fick slänga mig iväg till skolan efter att jag slutat. Hann varken byta om eller äta. Dock hade jag med mig sallad så jag fick äta den på lektionen. Efter skolan körde jag ett rejält träningspass på Sportlife, som att jag inte har nog med träningsverk från igår eller så haha.
Sedan var det stallet och nu sitter jag och pluggar. Arbetar med mitt projektarbete och det går riktigt bra.
Jag har fått flera stycken kommentarer om vart jag börjat jobba och det är på Älvhögsborg.
Nu måste jag fortsätta plugga. PUSS
image description

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0