Inlägg: -

Weekend

Har gått många dagar sen jag bloggade nu men jag har prioriterat annat högre, träning, stallet, jobb och Filip.
Har jobbat hela helgen, dessutom delade turer vilket inte är det bästa jag vet.
Filip kom ju äntligen hem i fredags så vi har sett till att träffas emellan allt jobb och idag har vi haft en hel dag tillsammans. Imorse var vi i stallet många timmar och fixade och red. Sen fick sig Janne en dusch också.
Åkte sedan in till stan för att äta sushi och mysa, där satt vi i solen en bra stund och köpte sedan glass.

Vinkade av Filip vid tåget för några timmar sedan. Nu håller jag på att packa förfullt då det bär av till Stockholm imorgon tillsammans med tjejerna.


Kommentarer
Postat av: elin

FINIS!!!

2013-05-28 @ 15:02:32
URL: http://josseli.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0