Inlägg: -

Run the world



Stressig stressig dag. Började med stallet halv nio imorse och spenderade tre timmar där, körde igenom ett dressyrpass med janne, åh vad bra det gick! vi båda var svettiga och nöjda efter. Åkte sedan till stan och trådade ögonbrynen på en salong här i stan och sedan hoppade jag in och köpte lite nya underkläder, alltid kul med lite nytt. 
Därefter åkte jag till jobbet och bytte om för att gå ut och springa, vilket gick riktigt dåligt idag. Eller dåligt och dåligt, jag är inte nöjd. Jag hade varken viljan eller orken redan innan men jag hade bestämt mig. Fick inte det där goa flowet som jag vill hitta, antingen sprang jag på för mycket eller så kändes det som jag vägde hundra kilo. 
Men jag gjorde det!! 
Köpte mig en sallad på vägen hem och har nu SLÄNGT i mig den, bokstavligt talat. Sitter här med världens matkoma nu haha och om två minuter ska jag hoppa in i bilen igen för att åka till jobbet. Hade planerat vara med på spinningen efter jobbet ikväll men jag får se hur jag gör med det med tanke på hur trött kroppen är nu. 

KRAM

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0