Inlägg: -

Lose yourself to dance

Vaknade klarvaken redan klockan fem imorse och kunde inte somna om, var uppe någon halvtimme och la mig sedan och kunde tillslut sova tills klockan ringde sju. Åkte ganska direkt till stallet, körde en timmes dressyrpass med janne och han gick så fint. Sen hem snabbt och sedan till jobbet. 

Jobbade 12-20.30 och dagen gick ganska snabbt även om det var lugnt. Kom iväg från jobbet runt nio då jag stod och pratade en stund. Har bara legat i soffan och slappat sedan jag kom hem, så trött. Tråkigt att ha jobbat hela hela dagen när det varit så fint väder ute, men är ju ledig hela helgen! Dessutom hade jag 3 timmar storhelgs ob nu på kvällen, 100 kr mer i timmen än det jag brukar ha. Helt okej! 
 
Imorgon kväll åker jag hem till Madde och dricker vin med ett gäng härliga tjejer, därefter kan det mycket möjligt bli en utgång. På dagen har jag ingenting planerat mer än träning, stallet och njuuuuuta i solen. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0