Inlägg: -

Fin familjekväll

Haft en otroligt fin dag rakt igenom, trots att jag känt mig trött och hängig. När klockan ringde imorse klockan sju var jag så sjukt trött, jag som annars är morgonpigg. Visste varken vart jag var eller vad det var för dag. Trodde jag skulle sova gott efter löpningen igår men icke, vilket resulterade i en riktig tröttisdag idag.
Efter en halvtimme tog jag mig upp, fixade mig, mot stallet och sedan jobbet.

Jobbet gick fint, som alltid med mina fina kollegor. Efter jobbet gick jag och Madde till stan, jag skulle träffa Mami för lunch och hon fixa lite ärenden.
Jag och Mami satte oss på en uteservering och bara njöt. Hoppas verkligen att dethär vädret stannar nu.
Fick äntligen köpt mig en ny almenacka också vilket var välbehövligt.

Nu ikväll har vi haft familjemys här hemma, vi har grillat och ätit massa gott, pratat och jag och Sofia har utklassat mamma och pappa i spelet "med andra ord". Vi satt ute enda till klockan tio inlindade i filtar. Mysigt

Nu ska jag säga Godnatt, blir upp tidigt imorgon igen då det ska hinna ridas och fixas innan halv tolv då jag börjar jobba. Jobbar till 20.30 så de blir en lång dag. Därefter får det bli en härlig löptur eftersom jag vilde idag.

Good night ❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0