Inlägg: -

Better than yourself

Hej på er. Jag ligger utslagen i sängen nu efter en fullspäckad och rolig dag. När klockan ringde kvart i sex imorse hade jag knappt sovit fem timmar. Så har fått ungefär nio timmars sömn på två nätter, inte konstigt att jag är trött nu. 
Idag var ju första dagen på campingen för mig (För iår, jobbade ju där hela förra sommaren med). Lärde även upp en ny jättetrevlig tjej, vi hade superkul hela dagen. Sedan åkte jag direkt för att jobba några timmar på Plus, det är tur att dem ligger så nära så jag kan gå dit på typ en minut haha. Efter mina tio timmars jobb åkte jag direkt till stallet och spenderade några timmar tillsammans med min fina ponny. Ridningen gick så bra också. 
 
Nu har jag som sagt lagt mig i sängen, nyduschad och helt klar för att sova. Ska bli så skönt. Börjar klockan sju imorgon bitti med så det blir upp tidigt imorgon med. Jobbar 7-12.30 och sedan 17-20, delad tur alltså. Inte riktigt vad jag föredrar men det får gå. Där emellan ska jag luncha med mamma, rida och träna.  
Och på tisdag åker jag äntligen till Lund för att pussa på HONOM. ♥


 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0