Inlägg: -

You turn me on

Hej på er! 
 
Flera dagar har gått sedan jag sist skrev men jag tänker faktist inte ursäkta mig för det. Filip har varit hemma över helgen så har velat spendera all min lediga tid med honom. 
 
I torsdags efter jobbet åkte jag hem till hans föräldrar där det bjöds på väldigt god mat och prat i flera timmar. Runt kl elva åkte vi hem till mig då katterna behövde mat. I Fredags hade jag en ledig dag, en hel ledig dag tillsammans, det var längesen. 
Vi var i stallet och sedan åkte vi för att leta nya löparskor åt mig. Jag både sprang och gick på ett band och de filmade för att se hur jag rörde mig. Vilket visade att jag har överpronation så behövde några skor speciella för det. Fick med mig ett par supersköna Asics med pronationstöd, GT-2000 W hette modellen.  
 
På kvällen lagade vi tacopaj och en stor sallad till,(även om filip mammas tacopaj är svårslagen blev den väldigt god). Till efterrätt åt vi massa frukt och hade choklad att doppa i. 
 
Igår jobbade jag på dagen och efter det åkte jag hem till Filip och var en stund där sedan köpte vi sushi och åkte hem till mig för att äta och kolla på film, no strings attached. Så bra! 
 
Idag vaknade vi väldigt tidigt och åkte till stallet direkt då jag skulle börja jobba 12.30. Släppte av filip runt klockan 12 och åkte sedan till jobbet. Var rådgivare för två stycken idag och resten av tiden stod jag i receptionen så det var kul. 
 
Nu ska jag bara ta det lugnt, ska gå ut på en PW om en liten stund för att piggna till lite, är fortfarande förskyld, supertråkigt! 

Nu längtar jag massa tills om en vecka då vi åker till Teneriffa! 
Hoppas ni haft en fin helg, kram! 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0