Inlägg: -

Shepherd


 
Hemma efter ännu en hektisk dag på jobbet. Idag hade vi massa elever som var och körde olika pass så vissa tider var det otroligt mycket att göra. Känns skönt att jag betat av tre dagar av nio, har även fått bokat mina första kunder för medlemsrådgivningen, spännande! Imorgon jobbar jag 13-22.30.

Jag tränade faktist inte efter jobbet idag heller för kroppen sa fortfarande nej. Halsont och huvudvärk så jag väntar en dag till. På vägen hem blev det sång i bilen till bland annat Titanium, så otroligt mycket minnen till den låten. Rösten är ju så uppvärmd efter allt prat på jobbet så känner nästan inget ont nu, värre blir det väl imorgon. Varför vara tyst? Det bästa som finns är väl när man kör bil ensam att koppla in iphonen, sätta på favoritmusiken högt i högtalarna och bara sjunga med. 
 
Har ätit kvällsmat i form av ett ägg och knäckebröd med avocado och kalkon på så nu är jag mätt i magen. Ska ta det lugnt resten av kvällen, och krypa ner i sängen i tid idag. Har duschat hoppat i myskläderna så ska bara borsta tänderna.
Har ju helt glömt bort att visa er mina nya tofflor jag köpte här om dagen. Jag har jämt tofflor, fryser ju jämt. Så ett mycket bra köp. De är från märket Shepherd, alltså i äkta fårskinn. Hur goa som helst. 




 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0