Inlägg: -

Shake it out

Har bloggat väldigt dåligt under helgen. Jag har faktist loggat in här många gånger och tänkt skriva men haft noll inspiration så stängt ner lika snabbt direkt. 

Jag har haft en fin helg. I Fredags åt vi god tapas, igår var vi i Göteborg som jag skrev igår, fick med mig två fina toppar hem. På kvällen åkte jag till Linnea för en förfest med massa härligt folk och därefter körde vi klackarna i taket på Lipz. En riktigt bra kväll! 
 
Idag vaknade jag runt 9 efter att ha sovit några få timmar. Mammas födelsedag idag med, vi firade henne och sedan åkte vi till stallet. kl 2 åkte vi till Buddys för brunch och bowling, gissa vem som vann? Jag!
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av den sista ledigheten innan den nya veckan drar igång igen, fullproppad med jobb och träning! Kör igång kl 6 imorgon bitti och jobbar till 13.00. Lite mjukstart sådär hehe. Men det är ju skönt att sluta tidigt. Då kan jag ju även gå på mitt favoritspinningpass. Idag är det tre veckor tills jag och filip åker till Teneriffa. Längtar så! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0