Inlägg: -

Run the world

Då var den här igen, den mest ångestfyllda dagen på veckan. Faktist så har jag ingen ångest alls för att det är söndag, kanske beror det på att jag jobbat måndag till söndag nu så jag har endå inte varit ledig och därmed ingen 'sista dagen ledigt' ångest. Denna veckan har jag jobbat femtio timmar, jobbar imorgon med men sedan har jag faktist en hel ledig dag innan det drar igång igen. 
 
Träningen denna veckan har varit kass tack vare min hals, har endast blivit två pw och ett spinningpass. Jag hoppas innerligt att det snart ger sig så jag kan köra igång på riktigt igen. Är ledig på tisdag och fredag så då ska jag passa på att gå på spinningpassen som jag längtar så efter. Får verkligen en riktig kick av de passen, hög musik och där jag kan ta ut mig till max. De andra dagarna då jag jobbar får det bli gym och träningen med Janne. Snart kan jag äntligen börja springa ute. 
 
Nu ska jag göra mig iordning, göra en liten lunchlåda och därefter åka till jobbet där jag är tills halv sju även idag. 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0