Inlägg: -

Mysfrukost

 
Imorse lyxade vi till det med en riktig mysfrukost här hemma, vi åkte och köpte färskt bröd på ett bageri, massa goda pålägg till, äggröra, bacon och pannkakor med sylt och grädde. Jag stod mig många timmar vilket passade perfekt när jag skulle åka och jobba efter. 
 
Nu har jag precis kommit hem, snacka om hektiskt idag. Många innebandymatcher och nu har vi även badminton SM hos oss så det är full rulle hela dagarna denna helgen, hade även min första rådgivning idag och det gick bra!  Ikväll ska jag bara vila upp mig och ladda inför ännu en dag med jobb, ingen ledighet här inte. 

Nu ska jag krypa upp i soffan äta en god sallad och kolla på mello. KRAM


di
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0