Inlägg: -

Keep it together

Älskade fredag. Jag skrev ett långt inlägg igårkväll när jag kom hem, men i vanlig ordning fungerar inte appen så allt stängdes ner och försvann. Så jag gick och la mig istället. 
Spenderade nästan tio timmar igår på jobbet, dock gick timmarna väldigt snabbt. Fick besök av Mathilda så vi pratade en låååång stund, även Sandra var där och sedan kom även jasmine! 
 
Äntligen fredag idag iaf. Börjar jobbat klockan tre och kör bara ett femtimmarspass så det är skönt. Även om jag ska jobba hela helgen med så är det något speciellt med helger, så mysiga. Och nästa helg kommer ju Filip hem några dagar med, lycka. 
 
Har precis ätit en god frukost bestående av knäckebröd med ägg, en halv grapefrukt och en smoothie. 
I Smoothien hade jag turkisk yoghurt, lite vatten då den turkiska är så tjock, hallon, mango, krossade linfrön, fiberhavregryn och lite kokosflingor. MUMS
Ville så gärna gå på spinningen imorse men det var nog ett bra val av mig att välja bort det hur mycket det än kryper i benen på mig. Ska snart åka till stallet istället och blir väl där några timmar innan det blir hem för dusch, mat och åka till jobb. 
 
Ikväll blir det nog bara fredagsmys hemma eftersom jag slutar sent och jobbar imorgon med. 
 
Hoppas ni får en fin dag i solen! KRAM

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0