Inlägg: -

Fullspäckad dag

Herregud vilken dag. Just nu är jag så trött så jag nästan skakar. Gå upp kvart i fem efter 4 timmar dålig sömn, Jobba sju timmar, direkt till stallet för fix och ridning för att sedan hem och byta om till träningskläder och åka och köra cx plus spinning och lite halsont på det!
Kanske inte de bästa förutsättningarna för ett riktigt bra träningspass. Kände mig ganska kraftlös redan på cx och det hängde med enda till slutet på spinningpasset. Jag kände mig seg i benen och vågade inte lägga på allt för mycket motstånd vilket var tråkigt då det gick så grymt bra i fredags morse.

Nu har jag pratat en stund med Filip på Skype och ska krypa ner i sängen för att ringa honom lite innan vi somnar.
Jobb 12-20 imorgon så får bli stallet innan och träning efter. Ytterligare en fullbokad dag.
Sov gott!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0