Inlägg: -

Sol och kärlek

Hej!
Igår fick jag äntligen träffa min Filip igen. Vaknade upp tillsammans med honom, vi tog det lugnt och gjorde sedan en god frukost och satte oss i solen på altanen och bara njöt.
Åkte sedan till stallet och även Filip red lite idag haha! Söt.

Sedan låg vi utslagna i solen hela dagen, tänk vad bra man kan må av lite sol. Filip åkte sedan tillbaka till lund och jag hälsade på på jobbet en sväng och åkte sedan och köpte några studentpresenter.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt, är så jättetrött. Tänkte ta en löptur men jag hoppar faktiskt det idag. Snart en vecka utan träning har gått, visst har jag ridit och eftersom vi bodde på åttonde våningen på hotellet i Stockholm och jag inte åker hiss fick jag en hel del "träning" där haha!
Dock är mina benhinnor äntligen bra, så det har varit värt vilan.

Sov gott mina vänner!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0