Inlägg: -

Oval dressing brush

Jag hade en riktigt rolig kväll på Elins födelsedagsfest igår. Jag Mathilda och frida hade köpt en fin Strandbag som vi fyllde upp med ett matchande badlakan i, två stycken solkrämer, en after sun och lite andra småsaker i.

Tanken var att jag skulle åka hem tidigt då jag varit sjuk och fortfarande inte är bra men tiden bara flög iväg och plötsligt var klockan tre och då gick jag och Filip hem till honom. Vi fixade lite mat och runt klockan fyra när vi skulle lägga oss var det typ ljust ute så jag låg väl vaken i någon timme till medans Filip sov som en liten gris.

Idag tog vi en tur till Överby. Jag köpte en hårborste på bellbox från GHD.
Så grymt bra!
Fick även med mig en snygg neccesär i precis perfekt storlek, varken för stor eller för liten.
Ett par svarta byxor och varsin present till Mami och papi för det tyckte jag dem är värda efter allt dem stöttar och ställer upp för mig.
Pappa fick en deodorant - Diesel fuel for life och Mami en "Lipfinity lip tint" från Max factor. De båda blev jätteglada.

Ikväll har jag inget planerat, tvätta och packa lite inför Stockholm kanske.

Kram på er ❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0