Inlägg: -

I need your love

Hej. Längesen jag skrev nu. Ska jag vara ärlig har jag mest legat inne i min säng och lyssnat på olika hälsopoddar och träbat då jag inte jobbat.
Förra veckan fick Janne ett fånganfall och inte nog med det lyckades han få in benet i fönstergallret i boxen på något vänster och fastna. Så illa att räddningstjänsten fick komma och hjälpa till då inget fungerade. Sedan stod han i extrem chock ett bra tag och ytterligare en skada. Veterinären kom och inget var brutet men vi ska till Husaby på tisdag. Så det är tufft nu, riktigt tuft. Skönt att få komma till jobbet och mina härliga arbetskompisar och ventilera lite och tänka på annat.
Ni som har djur vet nog hur tufft det är när ens käraste blir riktigt sjuk.

Jobbar till klockan tio ikväll och då ska jag raka vägen hem till sängen, jag är så otroligt trött trots att jag vilat hela dagen. Det tar verkligen på energin det med Janne.

Lite ljus i mörkret är iaf att Filip kommer hem inatt efter en vecka i Cypern. Längtar så otroligt efter honom.

Hoppas att ni fina läsare har det bra, kram ❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0