Inlägg: -

Att inte göra någonting

Idag har jag haft en sån där dag där jag gjort i princip ingenting.
Somnade väl inte förrän runt fem imorse och mamma väckte mig kl sju då vi skulle till stallet. Fixade allt med jannes medicin och mat, ja han är sjuk igen och denna gång fång.
Så en ständig oro och ångest hela hela tiden, vilket resulterade i en göra ingenting dag.
Därefter släppte jag av mamma på jobbet och åkte hem och sov några timmar till, spöregn ute dessutom så jag kunde göra det med gott samvete. Köpte sushi till lunch också, mmmmm.
Sedan låg jag i soffan några timmar till och hade sällskap av min goa simba.

Varit ytterligare några vändor hos Janne och även tränat nu på kvällen, löpning och tabataintervaller.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0