Inlägg: -

You can count on me

Här ligger jag fortfarande, i min säng såklart. Nu har det gått över en vecka sen viruset verkligen slog till och här ligger jag fortfarande med ont i halsen och huvudvärk. Hur kul är det? Vi som ska till Stockholm och allt imorgon.

Tänker iaf jobba ikväll, är ett sextimmarpass så det står jag allt ut. Har ju faktist levt som en människa de senaste dagarna och gjort saker.
Och jag är sååå träningssugen. Men det får vänta, jag ska vara helt frisk först.

Innan jobbet ska jag tvätta, packa lite jag ska ha med mig, göra spotifylista till tåget och lite sånt.
Är det någon som har tips på bra resturanger/mysiga caféer i Stockholm så säg gärna till!
Kram


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0