Inlägg: -

Världens bästa syster

Imorse kramade jag syster hejdå för ett år i Los Angeles. Det kändes otroligt konstigt att vinka henne hejdå när hon försvann in mot passkontrollen, och veta att jag inte kommer träffa henne på flera månader. Men jag är givetvis glad för hennes skull, hon kommer ha så otroligt roligt och det är modigt av henne att åka dit alldeles ensam. 
Hon ska som sagt bo i Los Angeles och gå på Santa Monica College i ett år. 

Givetvis kommer jag att åka och hälsa på henne och jag längtar såå! När det blir är inte riktigt bestämt men jag ska dit iallafall. Jag känner redan nu att jag kommer sakna att ha någon att tjafsa med, det kommer vara ovanligt tyst här hemma och ingen att tjuva kläder ifrån då hon packade med sig två stora fullproppade resväskor, haha. Och tacka gud att Skype finns. 

Just nu sitter hon på flygplanet och landar i LA om några timmar.
För er som vill läsa om hennes resa kan ni göra det HÄR (http://mylalife.devote.se/), hon har LOVAT att uppdatera så mycket hon bara kan med både bilder och text. 

Stort lycka till sofia ♥♥


 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0