Inlägg: -

New haircolour

Haft en väldigt fin dag, tog en riktig sovmorgon och gick upp i lugn och ro och gjorde mig frukost som jag åt ute i sofforna på altanen i solen.
Fixade några jobb saker samtidigt, har nämligen fått en tjänst på Älvhögsborg! Kul! Tidigare har jag bara varit timantälld.
Gjorde mig iordning för att åka till Överby en sväng med mamma för att köpa present till moster som fyller år idag. Själv fick jag med en jacka och en bikini hem.
Åkte sedan till Älvhögsborg en stund och kikade läget innan det var dax för kalas för moster. Var där en kortis då jag skulle jobba em och kväll.

Skulle ju även visa er en bild på håret, tror denna är ganska rättvis! Väldigt ljust och håret slutar ungefär där bilden tar slut. Ovant men jag supertrivs i det.

Godnatt❤


Kommentarer
Postat av: Fridan

Va fint håret blev, sötis!

2013-07-18 @ 09:34:11

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0