Inlägg: -

Fallens dagar

Jag har haft riktigt bra dagar det senaste. Har varit ytterligare två dagar och simmat 1000 meter innan jobb, i torsdags efter jobbet begav jag mig hem till benny där det väntades förfest och därefter Lipz.
Var ledig i fredags, kikade kraftprovet som jag hade tänkt vara med på men eftersom ja varit sjuk ett tag hoppade jag det så fick nöja mig med att kolla på. Så duktiga allihopa!
Träffade därefter benny i stan och vi tog en promenad till frida där hon fixat jättegod mat, drink och där blev det förfest och därefter Lipz.
Somnade runt 4 på natten och kvart i sju ringde klockan och det var dax för jobb. Lagom pigg och glad.
Åkte hem till Filip igår kväll och han hade lagat god mat som han bjöd på, därefter åkte jag ner till stan och träffade några kompisar i öltälten och därefter gick vi till Lipz!
Sån grym helg! ❤

 

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0