Inlägg: -

Backintervaller

Gick ut på en planerad pw tidigare, men redan efter femtio meter var jag igång och sprang. Trots otroligt stela ben och rumpa efter de tidigare dagarnas löppass.
Idag blev löpningen mer en upplevelse än bara ett jobbigt träningspass. Precis det vi ska sträva efter.
Solen sken, luften luktade nyslaget hö, gruset smattrade under fötterna för varje steg och jag blev några myggbett rikare. Riktig sommarkänsla.

Jag frestades så av de långa uppförsbackarna så körde backintervaller. ni vet den hemska men samtidigt goa brännande känslan när det känns som att varenda liten muskel kan sprängas när som helst. Slutade på 6 kilometer, nu kan jag njuta av den grillade maten ikväll extra mycket.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0