Inlägg: -

2500 meter simning

Godkväll! 
Sitter ute på altanen under en filt och tar det lugnt innan läggdax. 
Jag startade dagen på älvhögsborg med 2500 meter simning, jag var så trött i kroppen efter så jag knappt kunde gå haha, kommer nog ha otrolig träningsvärk imorgon men jag kör samma imorgon. Kul med lite annan träningsform än löpningen som det blivit mycket det senaste. 

Efter simpasset åt jag lunch tillsammans med Madde och sandra ute på badet och sedan duchade jag och åkte vidare till campingen där jag började klockan två och gör även det imorgon. 
Ikväll har vi haft lite besök här hemma så har ätit kantarellmackor, gott. 
 
Imorgon efter jobbet blir det utgång med mina tjejer och filip kommer äntligen hem efter att ha varit ute med båten sedan i söndags, och på fredag, LEDIG! 


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0