Inlägg: -

You make me feel like

Hej på er pärlor! 
Hur mår ni? 
Hade öppningen idag med på jobbet och även veckans andra och sista bankning. I måndags gick det ju åt ... och tog mig över två timmar. Idag gick det så jäkla bra, tog drygt en halvtimme och allt stämde på öret. Underbart. Resten utav jobbdagen gick helt okej, hade huvudvärk och hängig men bara att bita ihop. 
 
Efter jobbet kom filip och hämtade mig då han haft min bil, så åkte vi och handlade sedan hem. Jag somnade en stund i hjärtats famn då jag var helt slut i både hjärnan och kroppen. Kände mig lite piggare efter så då åkte vi till stallet. Känns dock som att jag har någonting i kroppen då jag känt mig hängig i några dagar. Nu i helgen måste jag vara frisk, måste måste måste. 
 
Nu ikväll har jag packat lite då jag åker till Lund imorgon för att spendera min långlediga helg tillsammans med han jag tycker bäst om. åh vilken bra helg det kommer bli.
Nu ska jag sova. Puss 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0