Inlägg: -

Party people

Hej på er! 
Skrev inget här igår då jag hade fullt upp. 
Det har varit så otroligt roligt att jobba under 24-timmars, mycket att göra och väldigt stressigt men mycket härligt folk! 
Mami var duktig och cyklade 3 st pass och mina arbetskamrater är så grymma! Vårat ena lag kom 2 och vårat andra 3a, av 103 lag. Inte illa! 

I fredags kom filip till jobbet en stund innan jag slutade. Så skönt att se honom igen. Vi åkte hem till honom och gjorde ceasarsallad sedan myste vi en stund innan klockan blev mycket då jag skulle upp kvart i sju för att jobba ytterligare tio timmar. 
Stressade till stallet efter det och sen hem för att göra mig iordning och till kallo på förfest för att fira lossan. Vi gick mot lipz runt halv tolv och när jag kommer dit har jag tappat mitt vipkort, bankkort och leg. Jag kollade fickorna 100 gånger, letade massa i stan och gick tillbaka till lipz igen. Så ska linnea kolla igen i mina fickor, tror ni inte att dem ligger där då haha.....klassikern, fattar inte alls hur det har gått till haha!! Så då var det bara att gå in haha.

Vi hade en så grym kväll! 
Anton och Filip kom och hämtade mig och därefter åkte jag och filip hem till mig. Vi kom väl i säng runt 4, jag filip och majsan haha. Mysigt. 

Bilder från igår! 
(Jag var med på en vimmelbild, frivilligt!! Finns det?)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0