Inlägg: -

Nothing like us

God morgon! Har precis avnjutit en god frukost och ska hoppa i ridkläderna och åka mot min ponnyplutt. Räknar med några timmar där och sedan blir det jobb! Ska bli riktigt roligt, det är ju 24-timmars som startar idag så det kommer vara mycket att göra och mycket folk i rörelse plus världens bästa arbetskamrater, kan det bli bättre? 
Jobbet igår gick bra med, nästan alla var där då det var möte så det blev kramkalas. 
 
Tyvärr är jag inte själv med i något lag då det inte var klart innan jag åkte till thailand och när jag kom tillbaka fanns det bara tider som jag inte kunde, jobbar 14-21.30 idag och 7.30-17 imorgon vilket skulle innebära att jag skulle få ta några tider mitt i natten typ ett, tre, fem. Blir lite lite sömn där kanske haha! Kan hända att det blir någon timme i ett annat lag kl 6 på morgonen innan jag börjar men vi får se hur det blir med det.
Stort lycka till alla vänner och mami som ska vara med och cykla!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0