Inlägg: -

Leave something to remember, so they won't forget

Herregud vilken dag jag haft. Hade öppningen imorse kl 6 och det såg verkligen ut som ett bombnedslag i både cafet och receptionen så jag hade att göra. Blir ju så när det är hektiskt hela helgen. Men det är ju kul att det finns och göra tycker jag! 
Runt halv 9 började jag med bankningen, sammanställer dagsrapporterna med alla pengar. Tre kassor varje dag i 4 dagar, så det blir väldigt mycket pengar. Och ingenting stämde, jippi. Där satt jag i över två timmar med att pussla ihop för att få det att stämma. Fick ihop det någorlunda tillslut iaf. Har bankning på torsdag också, typiskt! 
 
Åkte hem halv två och var bokstavligt talat helt slut. Sedan blev det stallet, alltid mysigt. Sedan har vi kikat på top model och bara tagit det lugnt. 
 
Imorgon ska jag gå upp i tid då jag ska träffa en tjej i stallet och rida. Sedan hem och byta om till jobbkläderna, jobbar 14-22.30 så där går ju hela dagen. Längtar så tills fredag, det blir ju långledigt denna veckan, fredag till söndag, de dagar ska spenderas med mitt hjärta. Inget ska få komma emellan. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0