Inlägg: -

Home is where im with you

Hej!
För en stund sedan hoppade jag på bussen och åker nu mot Trollhättan igen. Beräknar att vara hemma runt 6 ikväll då jag måste byta till tåg i Göteborg.
Vi har haft en så underbar helg, vill inte åka tillbaka till Trollhättan utan Filip.

Igår tog vi oss sovmorgon och lyxade sedan till det med pannkaksfrukost. Sedan gjorde vi oss iordning och tog en promenad till ett köpcenter. Jag fick med mig en hel del hem, en kavaj (typ), två tröjor, tre ringar, ett par örhängen och en bodyscrub från bodyshop.

Vi handlade till kvällen och lagade bådas favorit fläskfilé med tagliatelle. Därefter blev det mys med cheesehearts & melodifestivalen som förövrigt sög och sedan gaygalan. Sedan sov vi så gott.
Idag tog vi det lugnt på morgonen och sedan var vi på ett jättemysigt café och åt sallad innan min buss gick och här kommer jag spendera störst del av dagen tillsammans med en påse nötter och sofis mode. Hoppas ni får en bra dag! Kram


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0