Inlägg: -

Hard work

Nu har jag krypit ner i sängen med världens mysigaste majsan bredvid. Jobbigt att hon ska ligga PÅ samma kudde bara!

Har gjort en beställning på fitnessguru idag med, bland annat whey protein choklad/hasselnöt och fitnessnudlar sedan lite annat smått och gott så det lär komma i slutet på denna veckan/början på nästa.

Nu ikväll har jag kört ett riktigt svettpass. Först shake på sh'bam, så grymt rolig träning! Var dessutom best of! Därefter blev det lite styrka och en stund på bandet. Nu är jag HELT SLUT. Ingen dålig träningsvärk jag har från igår heller.

För varje dag som går är jag en dag närmare mitt mål.

Jag älskar ju verkligen att gå på pass, tyvärr jobbar jag ju typ jämt kvällar då de flesta pass går. Dessutom får jag inte boka pass heller då jag är personal vilket är tråkigt eftersom de ofta är fullbokade. Men jag kör när jag kan.

Har avrundat kvällen med en skön dusch och sedan ätit lite kyckling och lyxat till det med hallonkesella och apelsin. Mums!

Nu ska jag ringa min prins sen sova. Puss!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0