Inlägg: -

Bodyjam

Har precis mumsat i mig en supergod sallad. Hann med en hel del på förmiddagen vilket känns jätteskönt! 
Var i stallet och åkte sedan till överby för presentletning. Hittade de perfekta presenterna till mami så det känns skönt! 
 
Köpte även ett par fina tofflor och ett gosigt pannband till mig själv. Sedan åkte jag till vänersborg för att köpa mat till Janne, såklart var det jag skulle ha slut så åkte hem igen haha. 

Idag kom alla saker jag beställt med! Bikinin var fin, dock var överdelen för liten så måste byta den. Träningskläderna passade fint så det var kul! 
Nu laddar jag för bodyjam och därefter ett gympass. Fortfarande lika många reserver på Cx så har gett upp hoppet. Istället kör jag ett pass på gymmet efter. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0