Inlägg: -

Tidig morgon

God morgon! Morgon känns det inte som för mig då jag varit vaken många timmar men gissar att ni inte varit det hihi.
Jobbet igår gick fint, Ewelina kom på besök och höll mig sällskap någon timme innan jag stängde. Ville så otroligt gärna till Gbg och Steve aoki som spelade där igår kväll. Men efter lite överläggande bestämde jag mig för att inte åka. Anledningen var just den att jag slutade 22 igår kväll och började 6 imorse.
Dock kunde jag lika gärna åkt då jag ändå bara sovit ca en timme inatt.
Klockan fyra hade jag fortfarande inte somnat och klockan skulle ringa fem hehe. Verkar bli en väldigt lugn dag här idag.

Såhär pigg och glad var jag imorse när jag satte mig i bilen för att åka mot jobbet.....



Kommentarer
Postat av: Ewelina

Haha va söt du är!! :*

2013-08-18 @ 11:31:12
URL: http://ewelinaekberg.forme.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0