Inlägg: -

When someone says 'you can't', turn around and say 'watch me'

Snacka om att jag haft fullt upp idag. Klockan ringde som sagt klockan fem imorse, och jag skuttade lätt upp inte det minsta trött. Var på jobbet ca kvart i sex och från sex till klockan ett var det fullt upp, inte en lugn minut. Men det är kul! 
När jag slutat träffade jag mamma i stan för att gå och luncha. Vi köpte varsinn Panaeng curry, favoriten. Därefter åkte jag direkt till stallet mockade och fixade och red. Vilket gick oväntat bra. Han har inte ridits på några dagar så jag gick in med noll krav, och det slutade med en riktigt fin och lösgjord ponny. 
 
Efter stallet åkte jag hem, hade femton minuter på mig att hoppa i träningskläderna och åka tillbaka till jobbet. Idag blev det ett spinningpass(såklart) och sedan avslutade jag med två kilometer löpning som nedvarvning. Nu är jag äntligen hemma har jag duschat. Ska alldeles strax göra en omelett med broccoli, champinjoner och tomat och klockan åtta börjar glee. 
 
Skulle ha en ledig dag imorgon äntligen. Men det blev inget med det, de ringde mig från förskolan så där skall jag vara från klockan åtta till fyra. Samma avdelning som jag var på igår med, kul! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0