Inlägg: -

Vilodag, eller?

Sämst uppdatering idag men jag har att fullt upp hela dagen, stallet, en sväng på Överby, jobbat och tränat.
Jag vet, igår skulle vara min vilodag. Men jag sköt upp det och sa att min vilodag skulle vara idag. Men hamnade endå på ett spinningpass. Jag kunde faktist inte motstå haha!
Så nu satsar jag på en vilodag imorgon istället, känns som att min kropp behöver det nu. Jag kör hårt med konditionsträningen just nu och kroppen måste hinna återhämta sig med.
Har sovit gott två nätter i rad nu, det kanske bevisar att jag behöver vila med tanke på hur jag brukar sova.

Efter träningspasset blev det en swebar fudge chrisp och massa prat och skratt med härliga människor. Underbara jobb!
Nu har jag krypit ner i sängen och ska ringa Filip och prata en liten stund innan vi ska sova.

Godnatt!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0