Inlägg: -

This is my love

Klockan är inte ens tio och jag ligger redan klar i sängen för att sova. Hela jag är helt slut. Dagen på jobbet gick jättebra, jobbade 10-18.30. Det var en stor simtävling och Km i gymnastik så det var fullt upp hela dagen, det gillar vi! 
Efter jobbet sprang jag och mami 5,3 km runt slussarna, kraftprovetdelen där. Är faktist väldigt sugen på kraftprovet iår så vi får se hur det blir med det. Ska ta hela någon dag. 
 
Löpningen gick så otroligt lätt idag, jag trodde faktist att benen skulle vara tyngre och att jag skulle vara psykiskt trött efter all stress idag. Men det gick så bra, hela vägen är kuperad, upp och ner precis hela tiden. Men backarna gick lätt, fick mjölksyra i några men den kunde jag lätt trampa ur direkt och flåset höll jag på en jämn och bra nivå. Vilken känsla. Plus att solen fortfarande sken på oss och det var nästan helt vindstilla. Jag är glad att jag tog vara på den fina kvällen efter så många timmars jobb. 
Jag är inte bara glad för att jag tog vara på den fina kvällen, jag är glad över det fina liv jag har. Underbara vänner, världens finaste pojkvän och familj, min fina janne och världens bästa jobb. Hela jag är full av liv, tack. ♥
 
Inatt sover jag gott. 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0