Inlägg: -

There's not a thing that i would change

Klockan är tio och jag har krypit ner i sängen för att sova. Nyduschad och smörjt in mig. Växlarklockan står på tio i fem då jag måste åka hemifrån mellan tjugo över fem/halv sex. När jag börjar såpass tidigt så slutar jag ju fakrist tidigt så det gör inget för mig då jag är morgonpigg.

Nu ikväll har jag kollat lite på tv och suttit en stund vid datorn och kollat framträdanden/lyssnat låtar med Bruno mars. Hans röst och låtar är ju helt fantastiska, får rysningar varje gång jag hör en låt av honom.
Finns faktiskt kvar biljetter till hans konsert här i Sverige i november. Men eftersom jag inte vet hur livet ser ut om ett halvår vågar jag inte köpa biljetter.

Hade önskat att jag var i Stockholm nu på måndag då Justin bieber kommer. Var eftersläpp på biljetter idag men jag jobbade så det blev inget med det. Även om jag så gärna skulle gå.

Får nöja mig med ett besök i stockholm fredag-söndag nästa vecka och Beyonces konstert i stockholm den 28 maj. Längtar!

Klockan tickar på så jag får lägga ifrån mig och sväva ut i drömmarnas värld. Sov sött


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0