Inlägg: -

Spinning

Godkväll!
Jag gick upp tidigt imorse även fast jag började klockan tio. Hann med stallet innan jobbet vilket var skönt. Efter jobbet mötte jag upp Mathilda och vi handlade inför morgondagen då det blir middag+förfest med ett härligt gäng tjejer. Sedan åkte jag hem och fick lägga mig. Hade sån otrolig huvudvärk och frös. Bestämde mig sedan för att hoppa upp, tog en Alvedon och drog iväg till plus för en timmes spinningpass.
Ett riktigt bra dessutom. Huvudvärken släppte och jag svettades som en jag vet inte vad.. Hög musik, grym musik, grymt pass, grym instruktör. Låter bra va?
Det var ett pass uppbyggt på uptempo. Alså inte intervaller i högttempo utan hela låtar vilket inte är så vanligt. Snacka om pulshöjande och svettigt!
En favorit som är riktigt tung är låten svett med niello. En återkommande låt i många pass med olika instruktörer.

Nu ligger jag återigen i sängen med huvudvärk och fryser. Så nu blir det sova. Imorgon laddar jag för ett löppass utomhus, längtar.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0