Inlägg: -

New

Hej! Hoppas ni har en fin dag!

Min dag startade med ett besök på Överby. Fick med mig ett par träningsbyxor från team sportia hem och ett par asicsskor till min syster, nu du Sofia finns det inga ursäkter till att följa med mig ut och springa haha!
Efter det var det stallet, konditionsträning som gällde idag. Efter vintern har Janne tappat mycket kondition så tyvärr fick vi inte det flytet vi hade önskat. Men vi gick in utan mål och krav.

Ska alldeles strax ge mig ut på ett litet träningspass. Planen var att vila kroppen efter veckans träningar men jag kör idag så får det bli vila imorgon då jag endå jobbar.

Bild från gårdagens kväll som bestod av sushi, film och mys med familjen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0