Inlägg: -

Morningwalk

Nu har jag äntligen krypit ner i sängen efter en lång dag. Vaknade tidigt, tog en minifrukost och åkte direkt till stallet. Därefter gav jag mig ut på en pw på 4 km. Så otroligt härligt väder! Dock dog min telefon bara sådär trots laddat batteri, många av er förstår nog paniken haha. Tänk hur mycket en telefon kan betyda haha... Pinsamt.. Min stendör faktist ganska ofta, då stannar hjärtat litegrann.
Åt sedan lite mer frukost och gjorde mig en liten matlåda att ha med till jobbet.

Jobbet gick fint, mina 8,5 timmar flög iväg snabbt. Gjorde lite äggröra när jag kom hem och ligger nu i min mjuka goa säng tillsammans med majsan, världens mysigaste katt som sover hos mig varje natt. ❤
Imorgon står en ledig dag på schemat. Jag ska bara njuta och göra det jag tycker mest om, rida, träna och träffa mina fina vänner. ❤

Hoppas att ni haft en bra dag. Godnatt!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0