Inlägg: -

If i lose myself tonight

God morgon! 
 
Skulle egentligen bloggat igår, men blogg appen krånglar IGEN. Så trött på den där nu. 
Igår fick jag äntligen sova brevid min stora kärlek efter många många nätter utan varandra. Började jobba 12 och jobbade till 20. En ganska lugn dag vilket gör att tiden inte går så snabbt. Efter jobbet åkte jag hem och här väntade kräftor. 
Hela kvällen låg familjen utslagna i soffan och kollade på nature geo wild program haha. Idag har jag verkligen fullt upp. Jag börjar jobba 12.30 och innan dess ska jag packa och lite sånt då vi efter jobbet först ska ha ett vattenpass tillsammans, för att sedan kila ner i relaxen med spaprodukter, god mat, vin och tilltugg. Sedan blir det ett besök på Lipz! Har längtat efter denna kvällen hela veckan. Dock jobbar jag 12.30-21.30 söndag med, och vips så var denna helgen slut.

I Tisdags var några av mina kära arbetskamrater på godismässa för att se nytt sortiment och vad vi ska ta in osv. Dem kom hem med massa godis, dock äter jag inte godis men jag provsmakade faktist en ny smak på Läkerol, Sparkling Champagne. Och jag gillar den! Kanske inte smakar just champagne, men någon form av mousserande och fläder haha, så den tycker jag ni ska testa! 

Nu måste jag ta tag i livet för att hinna med allt. Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0