Inlägg: -

Fredagsspinning

Ännu en dag på veckan, tänk att veckan snart är slut. Tiden bara springer iväg.

Jobbade som sagt på förskolan idag med. 8-16 var jag där. Och åh vad roligt vi hade det. Den känslan man får tillsammans med barnen är obeskrivlig. Vi har dansat zumba, varit på utflykt i spöregnet, kollat på Scooby doo och massa mer.

Sedan åkte jag raka vägen till stallet där jag spenderade två timmar ungefär. Sedan har jag tagit det lugnt. Min kropp är trött. Så jag har kollat på 90210 och ätit kvarg med massa hallon och blåbär i.
Börjar inte jobba förrän 16 imorgon. Trots detta står klockan på tio i sex då jag ska gå på spinningpasset klockan sju som jag brukar på fredagsmorgonar.

Sov sött!

Saknar min fina f,❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0